Geslaagde Turnwedstrijd Heeze – Maarheeze

HEEZE – Afgelopen zondag 8 november 2015 heeft er in sporthal de Pompenmaker te Heeze een onderlinge wedstrijd tussen de Turnclub Heeze en Turnclub Maarheeze plaatsgevonden. Deze wedstrijd vindt jaarlijks afwisselend in Heeze en Maarheeze plaats. Gestreden werd om een wisselbeker voor het turn(st)ertje met de meeste punten. Vorig jaar was deze bokaal gewonnen door Turnclub Maarheeze en Turnclub Heeze was uit op sportieve revanche.

Onder het toeziend oog van de ouders, grootouders, broertjes, zusjes en belangstellenden lieten de turnstertjes en turnertjes zich van hun beste kant zien. In 3 groepen, afhankelijk van de turnervaring, streden de turnstertjes onderling om de prijzen.

De wedstrijd was zeer geslaagd temeer omdat beide teams aan elkaar gewaagd waren, maar vooral omdat de turnertjes en turnstertjes erg veel plezier beleefd hadden. Met een snoepzak een aantal met een medaille ging iedereen tevreden naar huis.

De trotse winnares van de wisselbokaal was Marissa van Gaal van Turnclub Heeze.

Uitslag:

Groep 1:

1 –  Renske van Gaal  (TC Heeze)
  2 –  Mirte Koks   (TC Maarheeze)
  3 –  Kenza Skalli  (TC Maarheeze)

Groep 2:

1 – Babbe Verschure  (TC Heeze)
  2 – Meike Beks  (TC Heeze)
  3 – Kiki van de Meerakker (TC Heeze)

Groep 3:

1 – Marissa van Gaal  (TC Heeze)
  2 – Kim van Vorstenbosch  (TC Heeze)
  3 – Louise Coumans  (TC Maarheeze)

Mocht je interesse hebben om te gaan turnen. Kom dan eens kijken tijdens naar één van de turnlessen of kom vrijblijvend een keertje meedoen. Turnclub Heeze turnt op vrijdag in de Sporthal aan de Schoolstraat van 17:00-18:00 en 18:00-19:00 uur. De selectiegroep traint op dinsdagavond van 18:00-20:00 uur. Meer informatie over turnclub Heeze is te vinden op www.turnclubheeze.nl.

Dit bericht komt van heeze-leende24.nl.