Meiden van Turnclub Heeze presteren goed in Eindhoven

HEEZE – Het afgelopen weekend heeft Turnclub Heeze meegedaan aan wedstrijden in Eindhoven en hebben ze daar een prima prestatie neergezet.  Zaterdag waren de pupillen 1 D3 aan de beurt waar Floor de zeventiende plaats behaalde en Romée de vierentwintigste plaats. Lauren had de toestelfinales pupil 1 D1 en daarvoor mocht ze sprong en balk turnen waarmee zij een knappe derde plaats behaalde op het toestel balk en de achtste plaats op het toestel sprong hetgeen eveneens een prachtig resultaat is.

Ook de zondag werd er geturnt en heeft Turnclub Heeze in wedstrijd 1 de Jeugd 2 divisie, zes meiden gehad. Resy behaalde de achttiende plaats en Tessa de tweeëntwintigste plaats. In wedstrijd 3 waren de pupillen 2 D3 aan de beurt en de Junior divisie 6 om hun kunsten te vertonen. De pupil 2 Iris behaalde hierin de vierde plaats, helaas net naast het podium en Lianne junior divisie 6 behaalde een sublieme tweede plaats!

De meiden van Turnclub Heeze hebben het allemaal goed gedaan tijdens de turnwedstrijden afgelopen weekend in Eindhoven.

Dit bericht komt van heeze-leende24.nl.