Turnclub Heeze zoekt trainsters en trainers

We zijn op zoek naar zowel ervaren train(st)ers als naar train(st)ers die zich hierin willen ontwikkelen. We zijn niet veeleisend. We zoeken uiteraard een sportieve train(st)er die enthousiasme en plezier heeft in lesgeven en affiniteit met (jonge) kinderen heeft. Een train(st)er die wekelijks de tijd heeft en wil nemen om ons te helpen. Wij als vereniging stellen daar ontwikkelmogelijkheden en een vergoeding tegenover.

Onze trainingen zijn op dinsdag van 18:00 tot 20:00 uur en op vrijdag van 17:00 tot 19:00 uur in de gymzaal aan de spoorlaan te Heeze. We hebben twee recreatieve groepen en een selectiegroep.

Heb je interesse, vragen, wil je kennis maken laat het ons weten. Stuur ons een e-mail of kom langs om eens de sfeer te proeven. Ook onze website www.turnclubheeze.nl geeft een sfeer impressie.

Reacties graag naar Turnclubheeze@outlook.com