Sponsoren

We zijn erg trots op onze huidige sponsoren: Van Stipdonk & Bakermans, FlexPro, JuristPlus en MT Timmerwerken!

Turnen is een mooie sport om te zien en leuk om te doen. Dat is ook het motto van Turnclub Heeze waar plezier in het turnen en gezelligheid voorop staan. Turnclub Heeze vindt het belangrijk dat sporten voor iedereen toegankelijk is en blijft. We streven er dan ook naar om onze contributie zo laag mogelijk te houden. Om ook het sportieve element te behouden maken we daarbij gebruik van goede toestellen/hulpmiddelen en zijn we blij met de gedreven en goede train(st)ers, waarvan het merendeel uit onze vereniging zelf is gekomen. Turnclub Heeze is daarmee een actieve vereniging die draait op vrijwilligers.

Dit kunnen we niet zonder (financiƫle) ondersteuning. Om onze doelstellingen te kunnen waarborgen zijn we dan ook op zoek naar ondernemers en personen die Turnclub Heeze willen steunen. Zeker in deze tijd waarbij subsidies onder druk staan.

Helpt u ons mee? Word onze partner in bewegen!

Heeft u een bedrijf of kent u iemand met een bedrijf?

Zowel particulieren als bedrijven kunnen altijd contact opnemen met onze sponsorcommissie (turnclubheeze@outlook.com).

Wat kunnen wij u bieden:

• Naamsbekendheid onder een breed publiek van 0 tot 80 jaar.
  • Reclame-uiting in de vorm van een bord, vlag o.i.d. in onze hal tijdens wedstrijden of uitvoeringen
  • Uw logo met link op onze website.
  • Vermelding op of via onze nieuwsbrief.
  • De mogelijkheid om u als bedrijf specifieker te profileren. Wij bespreken samen met u de mogelijkheden.
  • De mogelijkheid tot ondersteuning van uw bedrijf. Hierbij kunt u denken aan advisering over bewegen of sportdag voor uw personeel, het geven van een presentatie of een uitvoering.
  • Sponsoring afgestemd op uw mogelijkheden en wensen.