Turnuitje met afscheid ‘clubicoon’ Evelien Slaats

HEEZE – Zondag 1 juli sloot Turnclub Heeze het seizoen af met een uitje naar turnhal de Vijfkamp in Eindhoven. Daar hebben onze turnstertjes zich naar hartenlust kunnen uitleven op alle turnfaciliteiten die daar aanwezig waren. Ondanks het warme weer was er een goede opkomst en de ranja en cakejes maakten het feest compleet.

Dit was ook de dag dat turnclub Heeze afscheid heeft genomen van haar hoofdtrainster Evelien Slaats.

Evelien is bijna 20 jaar actief geweest binnen de vereniging en we kunnen hier dus spreken van een clubicoon. Evelien trainde jarenlang de selectie van de turnclub. Met succes, want alhoewel de selectie maar relatief weinig trainingsuren maakt, werden er op diverse turnkampioenschappen fantastische resultaten behaald. Evelien was ook de drijvende kracht achter allerlei evenementen die zij geïntroduceerd en vaak ook georganiseerd heeft. Verder werd Evelien geloofd om haar tomeloze inzet, creativiteit, turninzicht maar vooral haar positieve en fijne omgang met de turn(st)ertjes. Met recht kan gezegd worden dat Evelien het gezicht was van Turnclub Heeze.

Het hoogtepunt was wel het cadeau, gemaakt door Lianne, waar alle turnstertjes een bijdrage aan geleverd hadden en de afsluitende groepsknuffel van Evelien met alle turnstertjes. Vele kadootjes vielen haar daarna nog ter deel van de turnstertjes. Wat zal ze gemist gaan worden.

Evelien ontzettend bedankt voor je jarenlange betrokkenheid en tomeloze inzet !

Turnclub Heeze is nog steeds opzoek naar jong turntalent. Mocht je interesse hebben dan kun je je aanmelden via de website: www.turnclubheeze.nl. De trainingen zijn op dinsdagavond in de sporthal aan de Spoorlaan. We starten weer in september na de vakantie.

Ook zijn vrijwilligers altijd welkom, zeker om de trainingen en uitvoeringen mee te faciliteren.

Dit bericht komt van heeze-leende24.nl.